lite av varje

Var till BM igår. Kotten sköter sig. Hjärtat slår som det ska och vi ligger på kurvan. Mina socker- och järnvärden är sååå bra. Och inte verkar det finnas nåt intresse av att komma ut än. Och det är ju bra, för i helgen har vi inte tid att föda barn. Då ska vi på bröllop och mitt födelsedagskalas på Tynningö. Sådeså. Jag ska äntligen få använda de tårtljus jag köpte till förra årets högtid, men som glömdes bort.

Idag ska jag försöka hitta hängslen på Erikshjälpen igen. Till mitt projekt. Det ligger liksom på gång här i syrummet och bara väntar på att få bli klart. Men de öppnar kl 12 idag…så jag får snällt vänta i 3,5 h.

Inatt tror jag nästan att jag sov. Vaknade innan Bs alarm och var inte alls lika slut som vanligt. Det kan iofs bero på att jag sov ca 3 timmar natten före och helt enkelt var så trött att jag aldrig vände på mig (vilket brukar vara det som väcker mig).

Har gjort geléljus på morgonen. Vi köpte marmelad i små söta glasburkar för ett tag sen, och när jag sköljde ur dem för att återvinna dem insåg jag att de var perfekta för ljus. Så jag köpte mig lite veke och gelé och pysslade ihop två ljus.

Fantastiskt vad man kan hinna med före kl 08.

One thought on “lite av varje

  1. Lina

    Åhh, är du inte hemma på din dag! Tänkte ju komma och fira nu när vi är hemma för en gångs skull…:)

    Hoppas vi ses snart ändå!
    Puss o kram

    Svara

Kommentera

