familjen fotogenisk…

Igår var vi hemma hos bästa Calle, vår goda vän och bröllopsfotograf. Dels håller han på med ett litet projekt som han ville låna våra ansikten till och sen passade vi också på att fota vår lilla loppa. Och när vi ändå höll på så blev det några på hela familjen. Men jag vill tillbaka och ta fler familjebilder. Jag hade spaghetti-linne på mig och BH-band är inte så snyggt, så jag vek ner dem, men det resulterar ju i knöligt linne och tunga tuttar… Så nästa gång ska jag vara fullt påklädd!

Han är så vansinnigt duktig på att fotografera, den där Calle! Här är några av bilderna han tog.



Fotograf: Calle Höglund
http://callehoglund.se/

4 thoughts on “familjen fotogenisk…

  1. Lina

    Superfina!!
    Jag hör av mig när jag mår bättre för att boka dejt. Mår illa i dag och är rädd att det ska bli en dålig utgång av det i natt, får se om vi klarar oss den här veckan åtminstone. Den där vinterkräksjukan kommer ju att komma när som…

    Puss o kram!

    Svara
  2. Sofie

    Men gud vad ni är fina! Och vilken duktig fotograf! Jag vill också… men väntar tills magen är borta & bebisen framme.

    Svara

Kommentera

