Se upp 2012, här kommer en som vet vad hon vill….typ.

Det blir inga löften i år. Jag blir bara besviken när jag glömmer bort att hålla dem. Istället blir det ambitioner.

Mina ambitioner är att:

1. Damma av träningskortet och få ordning på fläsket och framför allt ryggen. Den tar otroligt mycket stryk av vår lilla tjockis.

2. Vara snällare mot B. Han tar otroligt mycket stryk av att jag är trött i sinne, kropp och själ.

3. Lära mig nåt nytt. Och inte bara ett nytt ord som man råkar läsa nånstans. Nä, jag skulle vilja lära mig nåt på riktigt. Kanske gå en liten kvällskurs i nåt.

4. Tjäna mer pengar.

Tack för ordet!

Kommentera

