på väg

Som bekant har jag blivit mamma på äldre dar. Och en mamma som har 1,5 h resväg hem från jobbet är en sen mamma. Alternativt en mamma som bara kan jobba halvtid för att hinna träffa sin unge. Det vill jag inte vara. Så, jag kommer så sakteliga börja se mig om efter något i arbetsväg som ligger närmare hemmet.

B går, enligt planerna, inte på föräldraledighet förrän i augusti, så det är lite tidigt att söka än. Men om nån månad sätter jag fart. I dagsläget uppdaterar jag mest CV och olika profiler som ligger på såna däringa jobbsajter.

Om du vet nån som behöver en trevlig och duktig webbdesigner/webredaktör/originalare/journalist så kan du hänvisa till mig.

Nu kallar min nuvarande chef från spjälsängen.

 

Kommentera

