#nyttjobb

Att söka jobb är en heltidssysselsättning, därför är det väldigt bra att man har en så kallad smartphone och kan söka lite med högerhanden, samtidigt som man söver barn med den vänstra.

Vet du nån som behöver en som jag? Dvs en snabb och duktig marknadskommunikatör som även är flexibel, prestigelös och tar med sig hembakat till jobbet (ibland).
Då får du gärna hänvisa dem till http://stinamedk.se/cv.php där jag har mitt CV. Och klickar man runt lite får man veta mer om vad jag gör idag.

Tack för hjälpen!

One thought on “#nyttjobb

  1. Emmi / Blauauge

    Men hejhopp, en annan har varit på konferens och sen VABSat (vård av barn och sambo) i helgen men nu är alla på banan igen och vardagen lunkar som den ska. Hörde att ni har dejt med min bättre hälft, innebär det att vi kanske ska ses först efter påsk..? Annars tar vi gärna en fika på lördag!

    Svara

Kommentera

