Två kryp

Tonåringen har flyttat ut. I alla fall sov hon som vanligt imorse, dvs inte längre än till strax före sju. Men med tanke på gårdagens övningar förstår jag att hon var tvungen att ladda lite extra och ta sovmorgon.

Vid två tillfällen tog hon två riktiga krypsteg efter varandra!! Så roligt! Och vi hade besök så jag har ögonvittnen. Dessutom satte hon sig upp från liggande. Först upp på alla fyra och sen ner på rumpan. Så häftigt. Plötsligt bara gjorde hon det.

Så jag sänkte ner spjälsängen igår kväll för säkerhets skull. Det vore ju synd om hon trillar ur bara för att jag tänkte göra det ”imorgon”.

Jag försökte naturligtvis filma spektaklet igår, men när kameran kom fram så pysslade hon med annat. Eller slarvade med krypandet. Dock fick jag en del action på film idag. Det är såhär hon håller på nu för tiden. Inte undra på att hon är trött på kvällarna.

One thought on “Två kryp

  1. Svärmor,farmor

    jag förstår att hon är trött på kvällen som hon jobbar och snart är hon över hela golvet kram kram ses på fredag

    Svara

Kommentera

