Hemmafest

Jomen, jag har ju precis varit på ett Home Party. Alltså ett Tupper Ware-party, fast minus Tupper Ware.

Hittills har jag varit på ett eller två såna tidigare och då har det handlat om kläder. Ikväll var det inredning och leksaker från Familyroom.

De har en hel del snygga grejer…som vi inte behöver…just nu. Den här postern till exempel. Urfin!

20120419-214522.jpg
Men det blir nog ingen. När jag först såg den tänkte jag direkt på en tom vägg i Heddas rum, men där vill vi ha en klocka, så jag får hejda mig. Dock behöver vi täcka en vägg i tvättstugan (som av någon anledning blivit svagt gul, det är nåt som tränger igenom väggfärgen) men då finns det andra motiv som passar bättre.

Hur som helst har de snygga saker. Jag har en vecka på mig att beställa om jag vill slippa fraktkostnad.

Kommentera

