Elände

Helt plötsligt igår märkte jag att det har lossnat en liten flisa på en tand. Ingen stor, men allt som pågår i munnen känns ju alltid 10 ggr större på nåt vis.

Trasiga tänder känns inte alls som något jag bör pyssla med. När hände det? Ingen aning. Så vilt var det inte på möhippan.

Men det måste väl fixas, antar jag. Dyrt och eländigt blir det väl, antar jag.

Elände.

One thought on “Elände

  1. Emmi / Blauauge

    Onej, stackar dig. Själv har jag precis avslutat en långdragen rotfyllning som pågått i några månader till och från. Totalt sju tillfällen och lika många tusenlappar. Hoppas du kommer lindrigare undan!

    Svara

Kommentera

