Poppis loppis

Alltså det var några andra här också så jag bloggar i kön…

Hittade inte det jag söker, en byrå till Heddas rum. Men däremot har jag hittat en lampskärm med fransar, som jag också letat efter. Lampfoten följer med på köpet.

20120426-133008.jpg
Tyvärr är jag född utan tålamod, annars hade jag säkert hittat mer saker. Men jag blir stressad av alla människor och den långa kön. Har inte ro att strosa runt och leta. Dessutom såg jag att E4an var igenpluggad norrut så det blir till att köa hela vägen hem.

Får komma hit en annan dag när jag inte har en tid att passa.

Ps.
Medan jag har bloggat har kön rört sig en halvmeter. Och någon har fisit.

2 thoughts on “Poppis loppis

Kommentera

