Den försvunna bondgården

Här är det lördagsmorgon. Vi slappar i sängen och funderar på vad vi ska fylla dagen med.
Fadern i huset är på svensexa så det är bara jag och trollungen.
Hittills har vi övat på att inte gå upp före kl 8 när det är helg. Det går fint.
Sen tänker jag att vi kanske ska ta en tur till Björklunds Hage. Jag har bott nästan hela mitt liv i Västerort, och dessutom jobbat inom barnomsorgen, men aldrig varit där. Det känns lite som den försvunna staden. Folk säger att den finns, men ingen (jag alltså) har sett den.
Today might be the day.

Kommentera

