Hej och välkomna till Gran Canaria!!

Hujeda mig!
Drömde att jag hade tagit anställning som ledare i Bamseklubben på nån av Kanarieöarna. Det var första dagen och jag skulle möta gästerna på flygplatsen och dela ut tomteluvor. Alla de andra var tio år yngre än jag och tänkte festa hela nätterna.
Jag hade sökt och fått jobbet för ett tag sen och nu ångrade jag mig bittert att jag tackat ja. Men jag hade ju lovat att jobba vissa veckor i sommar så det var bara att bita ihop.
Uscha!

Sen vaknade jag och mindes att jag har fått ett helt annat jobb! Ett superkul jobb! Hurra!!!!!

2 thoughts on “Hej och välkomna till Gran Canaria!!

Kommentera

