Gammal vänskap

Idag ska jag och Hedda träffa en gammal kompis till mig som jag inte sett på en massa år. Vi träffades när jag jobbade på Kalas-turnén sommaren -04 och ett tag hängde vi ganska mycket. Men sen splittrades det ”gänget” och livet sprang ifrån oss.

I såna här lägen är ju Facebook perfekt. Vi har hållit kontakten genom åren medelst födelsedagsgratulationer och statusuppdateringar. Och igår frågade han om vi ville leka idag. Han har precis gått på sin pappaledighet och behöver lite sällskap.

Hedda och hans son är födda samma dag också, så det är lite kul. Jag har som sagt inte träffat honom sen mitten av förra årtiondet så det ska bli jättekul att ses.

Kommentera

