Slutet på en era

Sista dagen som föräldraledig (den här gången). Det känns väldigt konstigt och ganska overkligt. Hur har det redan hunnit gå mer än ett år sedan jag gick hem? När hann Hedda bli 11 månader?

Vi spenderar dagen med att förbereda inför midsommar som ska firas på Tynningö med två familjer som vi lärt känna genom mammagruppen. Tanken är att åka ut till ön redan imorrn kväll, så det gäller att vi har allt klart ikväll så att B slipper åka och handla själv när jag är på jobbet imorrn. Vi får ju gäster ikväll också så vi har fullt upp idag.

Frågan är vad som händer med bloggen när jag blir löntagare igen. Den kommer helt klart bli lidande, men inte död. Och när sommaren är över, och jag börjar åka kommunalt, hinner jag ju blogga på t-banan. Så frukta icke! Vi håller kontakten.

Men den här loppan kommer jag sakna att hänga med hela dagarna.

Kommentera

