Välbehövd paus

Helg.

Man blir rätt trött efter första arbetsveckan på över ett år. Man vill helst sova hela dagen idag. Och vädret inbjuder helt klart till såna aktiviteter.
Passar på att i alla fall ligga i sängen när Hedda sover. Hon gör som jag ber henne och har nu sovit en timme. Kanske blir det en stund till.

Det är väldigt bra att jag har semester om en vecka, för annars skulle jag nog kraschlanda. Det är trots allt lite chockartat att kastas rakt in i ett nytt jobb, där jag måste landa springande, efter att ha tagit dagarna som de kommit sen 1 juni 2011. Nu blir det en intensiv start, men med en bra paus i två veckor innan jag kör på fram till jul.

Kommentera

