Hurra

Jo, jag fyller ju år idag.

Imorse hade jag undanbett mig gratulationer. Jag ville hellre komma iväg tidigt så jag kunde komma hem tidigt. Dessutom går jag upp 05:50… Så det var en vanlig morgon och dag på jobbet.
Men när jag kom hem fick jag två mystiska lappar. B hade fixat skattjakt! Och efter två lyckade jakter hade jag fått alla saker på min önskelista. En dammsugare och en butterbox. Mycket lyckad jakt!

Sen kom föräldrarna och två bröder med fruar och barn, så det var high life här på tomten. B hade fixat grillkorv och roddade maten. Mamma hade med sig tårta och fikabröd. Så jag kunde bara komma hem och bli servad. Mycket lyckad födelsedag!

20120703-210827.jpg

20120703-210846.jpg
Hedda lekte med kusinerna. Bäst var nog att sitta på släpet efter Hugo.
20120703-210903.jpg
Presentbordet blev digert.
– Electrolux Ultra Silencer
– Butterbox
– Presentkort på Espirit
– Smörkniv ( möjligtvis egensnidad i min barndom)
– Broderad tavla från farmors syster
– Pengar
– Glassformar
– Kakfat
– Servetter
– Solglasögon
– Choklad wafers
– Skötväska

Inte dåligt när man fyller 32.

2 thoughts on “Hurra

Kommentera

