Tråkmåns

Möhippa för bästa Lina igår. Vi fick en toppendag. Galet varmt och kvavt, men vi slapp regn och kunde vara ute nästan hela dagen. Efter poledance (sjukt svårt och muskelkrävande) och middag begav sig damerna ut i Stockholmskvällen för att göra stan osäker, men jag valde att smyga hem. Jag var inte alls i rätt sinnesstämning och alldeles för trött. Tyvärr. Hade varit roligt att avsluta kvällen på dansgolvet. Men bättre att avvika med flaggan i topp istället för att följa med ut och stå i ett hörn och dricka vatten. Dessutom har jag inga kläder för utgång, det var för länge sen helt enkelt.
Hedda och B är på landet också, så jag hade dessutom en ovanlig chans att få sova ifred och så länge jag vill. Nu blev det ju inte så (vaknade 7:30) men jag kan ligga kvar i sängen och dra mig i alla fall.

Kommentera

