Detta har hänt

Inte mycket. Därav bloggtystnaden.

Var på möhippa i lördags. Det blev dans, ponnytrav och middag. Roligt, roligare, trevligt. Och jag unnade mig taxi hem. Lyyyyx!!

Igår var vi på visning igen. Samma hus, 150% fler människor. Det var helt galet. Folk överallt.
Det var tur att vi var där i torsdags, annars hade vi inte sett huset för alla människor. Fast vi var inte förvånade direkt. Ett fint hus till lågt pris. Klart det lockar folk.
I dagsläget leder vi budgivningen, men jag tror att när morgondagen tar fart så kommer även budgivningen göra det, och vi når vårt tak om 200 000:-, så det går nog fort. Men då vet man det och kan gå vidare.

Idag har jobbet varit som jag vill ha det. Bra tempo hela dagen. Jag hade att göra varje minut. Äntligen.

Kommentera

