Tacktal

Idag fick jag höra att jag resonerar så sunt och är så bra på att förtydliga komplicerade saker och göra dem begripliga.

Ja, tänkte jag. Det är jag.

Jag har argumenterat för mina beslut och planer på ett övertygande sätt. Och dessutom känt mig säker på min sak.

Arbetsveckan började rätt dåligt på den här fronten men slutade på topp.

Tack till min älskade make som hjälper mig att bli den bästa jag kan vara. Du uppmuntrar och hjälper mig förbi mentala hinder genom att få mig att se att jag kan och klarar mer än jag tror.

Det gör mig starkare, tryggare, gladare och till en bättre förebild för våra barn. Inget kan vara viktigare.

Älskar dig!

One thought on “Tacktal

Kommentera

