Man kan inte vara bra på allt

Bara för att man en gång i tiden skapade ett populärt barnprogram betyder det inte att man automatiskt är en bra barnboksförfattare. Tydligen.
Bildserien nedan är storyn i ett av Heddas senaste tillskott i biblioteket. Författare är skaparen av ”Fem myror…”, Owe Gustavsson. 10:- på Erikshjälpen. Vi läste den inte så noga innan vi köpte den. Mycket nöje!

20121013-124211.jpg20121013-124224.jpg20121013-124239.jpg20121013-124414.jpgEnligt Hipp som gett ut boken ska den handla om ekologi och vänskap.
Jag tycker den handlar om en kanin som käkar en morot och vars bajs blir en ny kanin.
Det är vad jag tycker.

2 thoughts on “Man kan inte vara bra på allt

  1. Karin - Om livet i linoleumheaven

    SV: haha klart jag är kändis! Du vet väl vem jag är och sånt? 🙂
    Nä men PR-byråer vill väl att vi ska hjälpa dem med reklam. När jag snurrade upp min blogg efter att Nils kom och besökarantalet ökade så ökade sånt här drastiskt. Jag har fortfarande extremt svårt att förstå att PR folk är skittrevliga och ger en massa gratisgrejer. Jag tror att det kommer ta slut vilken dag som helst. Får njuta så länge det varar, för det är skitkul att gå på roligheter och träffa folk.

    Svara

Kommentera

