Äntligen!

Alltså jag har jobbat på marknadsavdelningar sedan 2007. Idag fick jag min första riktiga give away i egenskap av ”person som jobbar på marknadsavdelning”.

På mitt första marknadsjobb väntade jag mig aldrig nåt eftersom det var ett löjligt litet bolag. På mitt förra marknadsjobb såg jag inköpskollegorna få grejer till höger och vänster, men gick alltid tomhänt själv.
Nu har det alltså hänt. Någon tycker att jag spelar så pass mycket roll att de har skickat en present, en give away, till mig.
Och bäst av allt, det följde med en inbjudan till en fiskdamm!!

20121026-110105.jpg

20121026-110118.jpg

20121026-110129.jpg
Det stod lite mer i inbjudan, men det låter jag vara hemligt. Man är väl professionell!

Kommentera

