Nu flyttar vi

Imorgon får vi tillträde till huset. Jag fattar fortfarande ingenting. Men från och med imorrn är det vårt och vi börjar flytta in.
Vi kör över lite grann på eftermiddagen och jag tänker att om jag får gå omkring där lite i lugn och ro så kanske det kan sjunka in.
Vi var ju där i fredags för att godkänna flyttstädningen, men det gick så fort och det var en massa folk där, så jag hann inte tänka in oss i huset. Liksom.
Men imorrn. Imorrn ska jag gå från rum till rum och tänka möblering och gardiner och då tror jag att det blir mer verkligt.
Vi flyttar ut från kojan nästa måndag, så vi har en vecka på oss att få över alla grejer. Hur det blir med verklighetsuppfattningen vet jag inte. Den kan nog behöva nån extra vecka.

One thought on “Nu flyttar vi

Kommentera

