Så kan det gå

Vissa dagar är längre än andra. Den här började väldigt långsamt och såg ut att aldrig ta slut.

Men så fick jag ett telefonsamtal som i princip resulterade i att vi har fått dagisplats för Hedda. Inte på det allra närmaste dagiset, men på det som ligger 300 m längre bort. Så det får ändå räknas som riktigt bra.

På tisdag ska vi dit och spana in stället. Ett litet studiebesök. Hoppas att det känns bra för det vore så skönt att kunna slappna och känna att dagisgrejen löst sig.

Sen fick jag precis höra av mina kollegor att det är mycket roligare på jobbet sen jag började. Och att de inte vill att jag ska sluta.

Joråsattehh… Det blev en helt ok dag. Och än är den inte slut. Ska in i Hufvudstaden och träffa bästa Lina om en timme. Och imorrn är det fredag och sen är det bara två veckor kvar till jul.

Hurra!

2 thoughts on “Så kan det gå

Kommentera

