Orättvist

Förra gången jag var gravid var jag lat. Tog bilen till och från jobbet. Tränade inte.
Den här gången promenerar jag 30 minuter om dagen och går på vattengympa. Allt för att motion är nyttigt och gör kroppen gott.

Well, min kropp gillar det inte! Jag har fått foglossning.
Eller, alla gravida har ju det, men jag har ont av det. Slapp det helt förra gången, men sen i torsdags har det slagit till rejält. Kan inte gå normalt och vissa rörelser gör att jag skriker rakt ut.

Dumma!

Kommentera

