Menååhhh!

Torsdag nästa vecka är min sista dag på jobbet. Sen ska jag gå hem och vila.

När jag har vilat ska jag börja pyssla igen. Jisses, vad jag längtar!

Det finns så mycket jag vill göra. Och drömmen vore om någon ville betala mig för att pyssla. Tänk om man var helt begåvad och kunde rita t ex. Typ som duktiga Linnéa N Kolbäck.  Eller om man var sådär pyssligt påhittig som Poppel.

Det vimlar av dem därute. Galet duktiga och driftiga. I mina drömmar är jag en sån.

One thought on “Menååhhh!

Kommentera

