Planering

På min ”att göra”-lista när jag blir ledig hittar man bl a följande:
– Sy nalle (fick ett mönster av en kompis när jag var hemma med Hedda, köpte tyg och har sedan inte haft tid.)
– Sticka kofta (haft mönstret i över ett halvår…)
– Lösa gardinfrågan (vi behöver nåt i matsalen, men det är inte så lätt med ett burspråk.)
– Leka med hemsidan
– Sortera fram kläder till kotten (allt ligger nerknölat i påsar…)
– Plocka i ordning två eftersläntrande flyttkartonger (det är badrumsgrejer från vårt stora badrum i gamla huset. Vårt nuvarande badrum har ca 200% mindre förvaring så…)

Och sen har jag lite annat smått och gott jag vill testa. Men bara för det kommer säkert den här ungen komma tidigt, så att jag inte hinner innan ankomst. Fast om hen är det minsta lik Hedda så hinner jag sen. Hade väldigt mycket tid när Hedda var riktigt liten.

Håller tummarna!

One thought on “Planering

Kommentera

