Bråkstake

Lillebror är fantastisk. Men…han driver mig till vansinne på nätterna.

Dagtid kan han sova långa stunder, var som helst, och äter oftast med 2-3 timmars mellanrum, vilket är fullt godkänt när man är två veckor gammal.

Nattetid är det en helt annan historia. Han vill äta oftare och bara sova i vår säng, på eller nära nån av oss. Och mig ska han snutta på när han inte äter. Det betyder att jag har blivit hans napp och det är inte ok. Jag säger upp mig!

Hedda skämde bort oss och sov snällt i sin korg från start, men den här killen har andra planer. Han tänker driva mig till vansinne.

Jag är envis och försöker söva honom i hans korg, men han verkar vara släkt med mig och ger igen med samma envisa mynt. Och tyvärr vinner han alltid efter nån timmes fajt. För jag orkar inte stå emot tillslut. Får se hur länge jag orkar försöka.

20130407-213327.jpg Fick han bestämma skulle han spendera nätterna såhär. Med pauser för mat.
Bajsapa.

Kommentera

