Bok i lur

Jag har nyligen blivit en Buzzador. Det betyder att jag kommer få testa och recensera olika produkter.
Min första produkt är Storytel. Såhär beskriver de sig själva:
Storytel är en digital abonnemangstjänst som strömmar ljudböcker till din mobiltelefon. Du laddar hem en app till din telefon (iPhone, Android och Windows Phone) och startar ett abonnemang.

Jag valde att lyssna på Eldvittnet av Kepler. Har bara hunnit med två kapitel än så länge men är redan fast i boken. Och Storytel-appen funkar precis som den ska. Jag har laddat ner boken i appen så att jag kan lyssna offline, dvs jag behöver inte ha tillgång till wifi, vilket är väldigt bra.

Jag har en månad på mig att lyssna hur mycket jag vill och jag ska verkligen försöka ta vara på det nu när vi får några veckors semester.
Men annars är ju ljudbok i mobilen grymt t ex på promenader, när jag ammar, i bilen.

Vill du också testa Storytel? Skriv en kommentar med din mailadress och den bok du vill lyssna på så fixar jag det. Det kostar ingenting och du förbinder dig inte till någonting. Bra va?

Tipsa mig gärna om böcker jag borde lyssna på också!

Kommentera

