Smart!

Igår kväll lyssnade jag på min ljudbok i Storytel när jag skulle somna. Det är så skönt att somna till tycker jag. Men när jag lyssnat på ljudböcker tidigare har det bara varit lösa ljudfiler liksom. Och när man somnar rullar de bara vidare. Med Storytel-appen är det annorlunda. Jag hittade nämligen en sleepfunktion!! Så man kan ställa in att spelaren stannar efter x antal minuter. Är man vaken sätter man bara på den igen, och har man somnat så hinner inte hela boken läsas upp innan man vaknar. Sjukt smart faktiskt. Ingen komplicerad funktion men väldigt bra.
Man kan välja bland några olika långa intervall så det passar beroende på situation. Jag somnade tydligen efter mindre än 10 minuter igår…

20130629-093508.jpg

Kommentera

