Lyssningstips

Igår ägnade vi många timmar åt att måla staketet till altanen. Dvs grundmåla. Ännu återstår minst två lager färg.
Nåväl, igår hade jag en ljudbok i öronen när jag målade och det går ju väldigt mycket lättare och snabbare då. Jag kan verkligen rekommendera det. Det var lite ostigt med ljudböcker förut tror jag, men jag föredrar det framför pappersböcker. Man har händerna fria och kan göra vad man vill samtidigt. Även slappna av helt om man bara vill ligga och njuta.
Som jag nämnt tidigare testar jag Storytel nu och appen fortsätter att fungera felfritt. Här nedan är lite samlad fakta om du är nyfiken. Och erbjudandet kvarstår, hojta till med en boktitel och mailadress så får du lyssna på en bok helt gratis.

• Kompatibel med iPhone, Android och Windows Phone.

• Över 5000 titlar på svenska och engelska.

• Offlineläge. Böckerna strömmas i formatet mp3 och det går att lägga dem i offlineläge så att man kan lyssna även utan telefontäckning. Perfekt när du vill lyssna utan att bli debiterad datatrafik, när du har dålig täckning, när du är utomlands och när mobilen är satt i flygplansläge.

•Sleepfunktion/Bokmärken pausar uppspelningen av ljudboken efter en viss angiven tid. Bra om man till exempel somnar.

Kommentera

