Konstigt

Härom dagen gav jag mig iväg med Olle och köpte lite grejer till lekstugan. Nämligen två vajrar med klämmor (Lagerhaus) att hänga upp Heddas konst med. Det blev väldigt bra! Nu är det ”bara” ett fönster och gardiner kvar. Sen är det väl typ klart.
20130829-140206.jpg
Själva fönstret är inhandlat och väntar bara på montering och lite extra spröjs. Gardinerna väntar på tid. Och lust. Får se när det blir.
Jag har satt upp en ljuslykta också, som inte har nån plats i vårt hus sen vi flyttade. Och på Ikea köpte jag kort med fjärilar som jag klippte ut och fäste i taket. Några krokar har jag fått upp också, en hylla och ett bord som jag byggde av lite rester från garderobsväggen i sovrummet.
Det tar sig.

20130829-214923.jpg

Kommentera

