Doftljus med ljusshow

20130920-132527.jpgHar varit och hämtat ett paket i egenskap av Buzzador. Denna gång ska jag testa Air Wick Black Edition, dvs doftljus.
Jag har alltid varit svag för doftljus och nu har det äntligen blivit säsong igen, så nu kör vi tända ljus varje kväll.
Tände två ljus nu för att se hur de beter sig. Just de här doftljusen lyser nämligen lite extra. Färgerna skiftar sakta i regnbågens färger medan ljuset är tänt. Just nu är det mitt på dagen så effekten blir ganska liten, men kvällstid blir det nog annorlunda när/om färgerna speglas på ytan där ljusen står.
Dofterna är bra. Björnbär/fikon och äpple/kanel. Den sistnämnda känns ganska ”julig”, men det stör inte mig som älskar julen.
Spontant gillar jag dem, eftersom det är ljus som doftar. Men designen på dem gör att jag inte skulle köpa dem. De passar inte riktigt in i vår sekelskifteshem, även om jag tycker att mönstren på glasen är fina. Men jag tror att Hedda kommer tycka de är riktigt fina när de skiftar färg.

2 thoughts on “Doftljus med ljusshow

    1. stina Inläggets författare

      Hej! Jag tror att du ska kunna hitta dem på lite större mataffärer, typ ICA Maxi och Coop Forum. Har inte köpt några själv så jag vet inte säkert tyvärr. Hoppas du hittar dem! Ha en bra dag! /Stina

      Svara

Kommentera

