Kalasdags?

fiskdamm1Till Heddas båda kalas (och mitt 30-årskalas…) har jag handlat grejer till fiskdammen och en del kalaspynt från Partytajm.se. För fiskdamm måste man ha på kalas, men jag vill inte att påsarna ska vara fulla med godis. Sötsaker blir det tillräckligt ändå. Därför har jag handlat smågrejer, typ såpbubblor, tatueringar, plastdjur och roliga ballonger istället.

Nu har jag fått möjlighet att dela med mig av en rabattkod hos dem: 12CFSPJC

Använder du den får du 10% rabatt på ditt nästa köp. Det är inte så dumt. I vår familj fyller ingen år på länge, så jag har ingen ursäkt för att handla just nu, men det hindrar ju inte er andra. Shoppa på bara. De har självklart inte bara prylar till fiskdammen. Det hörs ju på namnet. Du hittar bland annat ballonger, maskeradkläder för barn, kalastillbehör, dekorationer för dop och babyshower, Halloweendekorationer, bröllopsdekorationer, juldekorationer. Det finns en hel del.

Hur som helst, jag har handlat hos Partytajm flera gånger och alltid blivit väldigt nöjd. Både med produkter, pris och leveranstid. Så testa dem om du planerar för kalas.

 

Kommentera

