Klämpåsar! De finns!

Som jag skrev tidigare idag önskade jag att det skulle finnas såna där fiffiga förpackningar som Ella’s Kitchen har, fast för egna smoothies. Och som man kan återanvända. Det finns det! De heter Klämpåsar och finns hos Ekologiska Barnmatsbutiken!
klämpåsar

Ekologiska Barnmatsbutiken finns både på nätet och i verkligheten. Jag tror att jag ska besöka deras butik inne i stan, för frakten kändes lite dyr när jag bara skulle ha klämpåsarna och bor några tunnelbanestationer bort. Blir en lagom utflykt för mig och Olle i nästa vecka.

Bilden lånad från Ekologiska Barnmatsbutiken.

9 thoughts on “Klämpåsar! De finns!

  1. Blauauge / Emmi

    Tänkte just tipsa dig om detta men du hann före! Rut var ju skedvägrare så hon fick en del Ellas och då kunde man iaf beställa sjupack från brittiska Amazon till en billig(are) penning, kanske värt att kolla upp.

    Svara
  2. Ping: Bra tanke, Åhléns, men ni nådde inte ända fram | livetentrappaupp

  3. Ping: Gröt i påse | livetentrappaupp

    1. mamman Inläggets författare

      Tack för tips! Nu använder vi dock inte klämpåsar längre. Men vad kul att ni tagit fram en som är återanvändningsbar!

      Svara
  4. Ping: Gröt i påse | stinamedk

Kommentera

