Cake flopp

Ok, jag är ingen mästerbakare, men jag ställer mig ändå skeptisk till det där receptet på cake pops som jag var i gasen över härom dagen.
Jag gjorde några fler bollar än receptet angav så jag antar att de också blev lite mindre. Ändå blev det katastrof när chokladen åkte på. De blev liksom för tunga för sitt eget bästa och började falla av och glida ner för pinnarna. Stor besvikelse!
Jag fick ställa dem upp och ner på ett fat istället. De smakade ju likadant, men det blev inte så festligt som bilden i receptet visade.
Jag skulle ha delat med mig av en bild, men någon tog med sig de sista till grannen igår (tvärt emot min vilja!) så de är slut nu. Ni får helt enkelt föreställa er lätt utflutna chokladkluttar, iklädda strössel och med en pinne i.

3 thoughts on “Cake flopp

    1. stina Inläggets författare

      Ja, de blev helt ok. Men inte så som jag hade föreställt mig. Fast jag är egentligen ingen jättefantast när det kommer till mörk choklad. Jag vill ha det sött!

      Svara

Kommentera

