Rabatt på Geggamoja

2013-11-19: Rabattkoden är förbrukad nu, sedan Crille blev först med att kommentera och därmed kamma hem den. Till er andra kan jag bara säga bättre lycka nästa gång!

Den bästa geggamojan jag vet är chokladbollsgeggamoja. Jag har inte rullat en chokladboll på flera år, så att säga…

Hur som helst så fick jag en rabattkod från Geggamoja (som gör ekologiska barn- och babykläder) på eventet igår. Den tänkte jag att någon kunde få. *ler jultomte*
Den är bara giltig en gång, annars hade jag ju bjussat på den rakt av. Men nu får man helt enkelt ge sig tillkänna i en kommentar så dyker det upp 20% rabatt i mailboxen, förutsatt att man anger sin mailadress. Först till kvarn och allt sånt. Koden är giltig till och med 1/12 2013, så fundera inte för länge nu.

geggamoja-

4 thoughts on “Rabatt på Geggamoja

    1. stina Inläggets författare

      Tjohooo!! Congrats till rabatten! Just nu är jag på Coop och handlar ekologiska bananer, men så fort jag kommer hem mailar jag över koden.

      Svara

Kommentera

