Reklam

Som jag tidigare nämnt är jag Buzzador. Det betyder att jag ibland får prova nya produkter i utbyte mot att jag skriver en ärlig recension. Det här inlägget är en sån recension.

För en månad sedan fick jag en kupong som jag skulle använda i affären för att hämta ut min gratis Mr Muscle Anti-Kalk. Dvs ett rengöringsmedel att användas i badrummet.
Det som sedan hände vittnar om hur pinsamt dåliga vi är på att städa. För jag hämtade ut min flarra med spray för en vecka sen ungefär och först idag har jag testat den. Hej familjen ofräsch!
Men till vårt försvar vill jag säga att vi väldigt sällan är sjuka.

Har i alla fall testat Mr Muscle Anti-Kalk nu och kan meddela att den gör precis vad den lovar. Luktar bra också. Jag hade uppskattat om man kunde spraya på, låta verka och sen skölja bort med typ duschslangen. Men enligt instruktionen ska man torka bort medlet med fuktig trasa eller svamp. Det gör inte min städtröskel lägre, om man så säger.
Men i jämförelse med det jag brukar använda (nån slags allrengöringsspray) så var det lättare att få bort skiten. Dvs vattenmärken och tvålrester.
20140411-185243.jpg
Det syns inte riktigt på bilderna hur stor skillnad det blev, men jag kan alltså spegla mig i duschkranen nu. Varför jag skulle vilja det är oklart, men nu går det i alla fall.

Kommentera

